Revenind la OMV.....in seara cu pricina, 16 august, pe mine si pe "un amic" ne prinsese lucrul tarziu taman prin Arad, cind nevestele si casele ne asteptau cuminti in Timisoara. Amicul a alimentat, iar eu m-am gindit sa-mi iau o sticla de apa. Doar, doar, mai supravietuiesc cumva, hidratata, ca de mincat nici nu putuse fi vorba pina in Timisoara.
Vrind sa platesc la casa, s-a produs minunea. Angajatul OMV ma intreaba cu zimbetul pe buze daca imi mai poate oferi si altceva. Raspund cu jumatate de zimbet ca nu, iar el, cu un zimbet intreg, insista ca poate totusi un croissant cald mi-ar face bine. De data asta, zimbesc mai larg, explicindu-i ca singura chestie care mi-ar face "mai bine" ar fi sa ajung mai repede in Timisoara. Si ii multumesc pentru amabilitate, laudindu-l chiar pentru ca este primul vanzator care, cu zimbetul pe buze, intr-adevar incearca sa-si faca treaba. Imi multumeste si el la rindul lui, confirmindu-mi tot cu un zimbet, ca asta-i treaba lui acum. Sa-si vinda marfa.

Ma grabeam. Astfel i-as fi explicat ca asta este curat Client Service de nota 10 in lumea mea....sau in joburile printre care ma invirtisem eu. Am mai zimbit o data si m-am bucurat totusi, ca OMV-ul meu drag, din nou m-a uimit cu ceva.
No comments:
Post a Comment