Wednesday, December 6, 2006

Anul asta nu m-am intilnit cu Mos Nicolae pentru ca mi-am schimbat adresa

Discutia asta o am in acest moment cu un fost prieten care ma intreaba ce mi-a adus Moshul. Suntem in 6 decembrie si, in mod normal, ar fi trebuit sa gasesc in bocanceii mei marca Patroll (da, chiar se scrie ca Nissan Patroll) un ceva.....macar o nuielusha...lucru care nu s-a intimplat probabil din cauza faptului ca daca-mi doream un cadou de-asdevaratelea, ala ar fi fost o bustiera Jolidon de 150RON pe care am ochit-o in weekend, in Mall. Si moshul local nu investeste asemenea sume in asemenea "fleacuri".

Fostul meu prieten se gindeste ca, fiind mutat intr-o noua locatie, probabil ca Moshul n-a apucat sa-si updateze lista de contacte cu noua lui adresa si de-aia s-a intimplat ce s-a intimplat. Adica la el n-a ajuns Mosul.

I-am sugerat sa-si angajeze o secretara careia i-ar putea spune si PR care sa se ocupe de asemenea demersuri lumesti: cadouri de mos Nicolae, de mos Craciun, de Valentine's day, de iepurash si tot asa. PR-UL perfect. Foarte util mai ales in cazul in care acest fost prieten al meu ar avea vreodata de gind sa-si intemeieze o familie: atunci PR-ul perfect s-a putea ocupa de aceste "aranjamente" pentru toata familia, nu doar pentru pantofii lui numarul 44-45.

Ocazie cu care hai sa scriem:

Servicii diverse pe care un respectabil director de marketing le presta pe vremuri pentru directorul general


Vorbim despre o multinationala, un mkt manager de multinationala si un GM de multinationala - ma rog, filiala de multinationala. Ca in orice multinationala respectabila, in birouri nu se fumeaza, ci doar afara, iar toti angajatii (aproape) sunt fumatori. GM-ul avea o problema: genul de fumator fara tigari la el niciodata, iesea la fumat si cerea la oricine. Mkt managerul incerca sa rezolve "problema de imagine" pe care GM-ul incepuse sa o capete si prezenta avantajul major ca avea biroul pozitionat chiar ultimul inainte " sa iesi la fumat". Drept pentru care, avea omul pregatit in sertar un pachet de Marlboro Lights si, de fiecare data cind il vedea pe GM indreptindu-se catre locul de fumat, fugea cu pachetul dupa el. Mkt mgr-ul fiind nefumator, asa ca GM-ul aprecia "loialitatea". Poveste cu multinationale non-fumatoare, pe bune. :))

No comments: