Monday, December 4, 2006

decembrie 2004 - am inventat un om de zapada

Mi-aduc aminte de idee. In noaptea aia mi s-a parut cel mai bun mod de a-ti petrece orele de somn care te despart de miercuri de joi. Sau cam asa ceva. In orice caz, era o noapte "lucratoare", prin asta a se intelege ca a doua zi nu era pur si simplu...liber. Am chemat niste prieteni la "facut de oameni de zapada" pentru ca daduse prima ninsoare serioasa peste Timisoara. Si mi s-a parut un motiv suficient sa ne vedem in miez de noapte.

N-a impresionat pe nimeni rezultatul acestui experiment, intrucit omul de zapada era mic si se rostogolea in toate partile la primul shut mai agresiv al baietilor. De fapt eram 4: eu, Carmen, Hume si Vesi. Noi, ca fetele, incercam, sub influenta unor Blody Mary daca mi-aduc bine aminte, sa ne tinem de treaba si sa finalizam omul de zapada cu tot cu decoratiunile de morcovi si cepe gasite prin camara. Baietilor, de la aceleasi doamne Mary, cred ca li se parea mai interesant sa demoleze toate constructiile noastre firave. Cred ca nici zapada nu era cea mai potrivita pentru constructori amatori ca noi.

As fi clasat-o la capitolul "am facut-o si p-asta si e tot o forma de socializing", daca incercarea mea de anul asta, facuta chiar in orasul de bastina a lui Carmen, n-ar fi fost un esec total. Am prins prima ninsoare in Oradea, cu zapada, nu multa dar suficienta cit sa incerci macar sa-ti infierbinti mainile fara manusi in ea, dar n-a fost sa fie. Ideile mele de socializing se pare ca functioneaza targetat. Adica, daca am gresit targetu', s-a dus dracu' socializingu'!!!

Pentru cine nu stie ce e socializingul, ei bine, e cam ca pe romaneste: o forma de a socializa....in cazul in speta de a nu mai schimba doar priviri incruntate, ci si unele mai blajine. Poate chiar inveselite. O metoda rapida de a nu mai ridica din umeri a neputinta si de a nu mai casca ochii mari a nestiinta....o solutie alternativa de a iesi cu capul sus dintr-o noapte alba si la propriu si la figurat. Adica ningea si pe jos si pe sus, pentru cine nu vrea sa inteleaga altceva.

Pentru cine nu stie ce e un om de zapada...e o timpenie. E un animalut cu morcovi in loc de nas si cepe rosii in loc de ochi, caruia ai putea sa-i atasezi o matura in loc de mina sau doi pumni de spaghete daca vrei sa para fragil si slabanog. Oricum e o timpenie care pe copii ii bucura nespus...in plus nici nu-i ia cu frig atita vreme cit au de lucru cu animalutul. Animalut care, in unele zone, ar putea ramine in picioare chiar si citeva nopti bune, fara sa-l ia dezghetul.

No comments: