Monday, December 4, 2006

Eu, KM, Paris, februarie 2006,

Da, cam asa e......pe la inceputul lunii februarie eram in Paris prezenta la o bi-anuala super-importanta manifestare de picioare goale. Sa nu fiu rea.... www.pretparis.com, pentru cine vrea sa vada ce n-am apucat eu.



Din Paris.....am vazut aeroportul Charles de Gaulles si noroc cu informatorii (adica ofertantii de informatii pentru turisti pierduti) plasati strategic din metru in metru ca altfel as fi avut ocazia sa-l vad terminal cu terminal si sa ratez probabil zbor de/dupa zbor catre Milano.

Am mai vazut Turnul Eiffel din masina, intrucit eram cazata la un fitzos hotel de 4 stele (franceze, chestie care va spun eu ca inseamna ceva), plasat in imediata apropiere a gigantului si am mai vazut o statzie de metrou intr-o seara in care ne-am ambitionat sa il vedem "si p-asta" in ciuda frigului patrunzator....mai ales pentru mine, PR imbracat eleganto-dezgolit, sa-si vinda sefa marfa mai repede.



Si am mai vazut, si asta chiar mi-a placut, o straduta din cartierul latin, intzesata de restaurante de toate natiile. Cei mai tari erau grecii: aveau ceva sarbatoare de spart farfurii in strada pentru a-si atrage clientii, cred. Insist sa cred ca o faceau doar in respectiva seara si nu e un obicei permanent....pentru ca daca ar fi, probabil ca farfuriile sunt infiorator de ieftine in Franta si ar fi trebuit sa am un dram de creier cit sa-mi initiez o potentiala zestre incepind cu suportii de ciorba, chiftele si cafea=farfurii. Cind colo....eu am achizitionat suveniruri sub forma de magneti...mai ales pentru cineva, o prietena de-a mea, care are un frigider intzesat de magneto-suveniruri. I-am adaugat un modest Eiffel in panoplie.

KM.....nu stiu daca era acolo. Erau in schimb succesoarele ei varianta 2006: infiorator de inalte (generatia noua se pare ca nu vrea sa scada sub 1.75 nicicum), majoritatea blonde si cu niste coafuri ciudate, imbracate toate in ceea ce s-a lansat in forta si in Romania in toamna asta, adica footleshi (singular: footless, plural: footleshi=le ziceam noi pe vremuri iegari, astazi vad ca le zic vanzatoarele colanti), isi ofereau serviciile de manechin pe 100-200 de euro pe ora. Incredibil ce picioruse vedeai sub footleshii doamnelor.....poate va dati mai bine seama inchipuindu-va ca cine nu le intelegea oferta in franceza (si anume de a prezenta haine pe 200 de euro pe ora) isi inchipuia cu stupoare ca pariziencele tinere si nemincate au venit la cersit ca sa-si ia de mincare taman la un "targ de moda" si suma e exorbitanta pentru cineva din Romania. Chiar am auzit un comentariu ca "le-as da dom'le acolo 10 euro sa aiba de-un corn, dar 200???"

Citesc in Elle decembrie ca manechinele anorexice au inceput sa fie excluse de pe podium. Era si cazul. De cind s-a intimplat fenomenul KM si pina astazi, KM a pus carnitza pe ea si nu mai e nimik din modelul skinny al ultimilor ani. Am vazut-o insa intr-o alta revista (cred ca era un Tango - www.tangomagazine.ro) imbracata intr-o rochie stil leopard.....care cica n-ar mai fi la moda, acum de cind aparam intens drepturile animalelor de a nu-si mai da blanurile oricui le ocheste.

No comments: